×
×
image
Προετοιμαστείτε για την παραλία με 5 απλά βήματα

Το καλοκαίρι πλησιάζει κι ο υδράργυρος έχει αρχίσει την ανοδική του πορεία. Προετοιμαστείτε για την παραλία με πέντε απλά βήματα που θα σας βοηθήσουν να απαλλαγείτε από τα περιττά κιλά!

Ακολουθήστε ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής

Ποιος είπε πώς αν ξεχάσουμε και κανένα γεύμα, δεν πειράζει; Το μυστικό είναι να υιοθετήσετε ένα σταθερό πρόγραμμα στη διατροφή σας χωρίς να παραλείπετε κανένα γεύμα της ημέρας.
•  Φροντίστε να παίρνετε ένα πλούσιο πρωινό. Οι Νιφάδες Βρώμης Fytro ή μία φέτα από ψωμί ολικής άλεσης με Μαρμελάδα Fytro και ένας φυσικός χυμός θα σας τροφοδοτήσουν με την απαραίτητη  ενέργεια που χρειάζεστε για τη μέρα που μόλις ξεκινά!
•  Για το μεσημεριανό που είναι και το κυρίως γεύμα της ημέρας, μπορείτε να επιλέξετε άσπρο κρέας ή ψάρι με μία χορταστική σαλάτα ή ακόμη και ζυμαρικά, όπως το Κριθαράκι με Σόγια Fytro. Τα ζυμαρικά όταν καταναλώνονται σκέτα δεν επιβαρύνουν και μας χορταίνουν για περισσότερη ώρα. Επίσης, τα όσπρια είναι μία καλή εναλλακτική, καθώς είναι καλή πηγή πρωτεϊνών με χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρές ουσίες.
•  Όπως λέει και ο λαός, το βράδυ φάε σαν φτωχός! Αποφύγετε τις λιπαρές τροφές, επιλέξτε κάτι ελαφρύ και θρεπτικό όπως ένα γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά ή μία σαλάτα. Μην ξεχνάτε πως το βράδυ ο οργανισμός μας δεν κάνει ιδιαίτερες καύσεις, γι’ αυτό μην τον επιβαρύνετε.

Tip: Μην ξεχνάτε τα ενδιάμεσα γεύματα, βοηθούν στην καλύτερη πέψη και στη διατήρηση του μεταβολισμού σε σωστά επίπεδα! Επιλέξτε υγιεινά σνακ, όπως οι Ρυζογκοφρέτες Fytro (σκέτες ή με σουσάμι), που είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες και έχουν λίγες θερμίδες.

Προσέξτε τις μερίδες

Τα τελευταία χρόνια οι μερίδες που σερβίρονται, ιδιαίτερα στα εστιατόρια, έχουν αυξηθεί σε ποσότητα, το ίδιο θα συμβεί και με τα κιλά σας, αν δεν προσέξετε! Σερβίρετε με σύνεση το φαγητό σας και χωρίς υπερβολές ή επιλέξτε μικρότερα σκεύη προκειμένου να περιορίσετε τις προσλαμβανόμενες θερμίδες.

Μην ξεχνάτε να πίνετε νερό!

Το νερό είναι απαραίτητο για τον οργανισμό μας, το 60%-70% του σώματός μας αποτελείται από αυτό. Ιδιαίτερα τώρα που η θερμοκρασία ανεβαίνει και το σώμα μας χάνει πολλά υγρά, θα πρέπει να καταναλώνουμε τουλάχιστον 1½ λίτρο νερό καθημερινά.
Μην περιμένετε να διψάσετε για να πιείτε νερό, η δίψα είναι δείκτης αφυδάτωσης. Αν αφήσετε τον εαυτό σας να αφυδατωθεί, ο μεταβολισμός σας υπολειτουργεί και αυτό μεταφράζεται σε πιο αργό ρυθμό στην απώλεια βάρους.

Φρούτα και λαχανικά

Δεν υπάρχει κανένας λόγος για να μην σας γίνουν απαραίτητα! Είναι πλούσια σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία (αντιοξειδωτικές βιταμίνες Α και C που είναι χρήσιμες ειδικά το καλοκαίρι) και είναι χαμηλά σε θερμίδες. Επίσης περιέχουν πολύ νερό (π.χ. το καρπούζι περιέχει 95% νερό), φυτικές ίνες και προσφέρουν ζωτικότητα και ενέργεια που λόγω της ζέστης έχουμε χάσει. Μην ξεχνάτε πως είναι ευκολόπεπτα  και σημαντικά για τη διατήρηση της γραμμής σας!

Πάρτε το χρόνο σας

Ο εγκέφαλος χρειάζεται τουλάχιστον 10 με 15 λεπτά για να αντιληφθεί το μήνυμα ότι έχουμε χορτάσει. Εάν τρώμε γρήγορα, θα καταναλώσουμε πολύ μεγαλύτερη ποσότητα φαγητού από αυτή που έχουμε προγραμματίσει. Γι’ αυτό πάρτε το χρόνο σας και ευχαριστηθείτε τα γεύματα σας!