×
×
image
Εύκολες προτάσεις για πιο υγιεινές συνήθειες στη μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική

Όταν φροντίζουμε τον εαυτό μας, αισθανόμαστε όμορφα και έχουμε δύναμη, για να ξεκινήσουμε και να συνεχίσουμε τη μέρα μας, με ενέργεια και καλή διάθεση.

Παρακάτω, παραθέτουμε μερικές προτάσεις για πιο υγιεινές, νόστιμες συνήθειες που μπορούμε να ακολουθήσουμε, στη μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική. Οι προτάσεις αυτές, μπορούν να μας βοηθήσουν να αλλάξουμε τις διατροφικές μας συνήθειες προς το καλύτερο, φροντίζοντας έτσι την υγεία μας.

  • Στη μαγειρική αντικαθιστούμε το απλό αλάτι με Υποκατάστατο Άλατος Fytro. Χρησιμοποιώντας το Υποκατάστατο Άλατος Fytro θα διαπιστώσετε ότι έχει την ίδια γεύση με το απλό αλάτι ενώ περιέχει τρεις φορές λιγότερο νάτριο.
  • Χρησιμοποιούμε βρώμη αντί για αλεύρι. Αντικαθιστώντας μέρος του αλευριού με Πίτυρο Bρώμης Fytro εμπλουτίζουμε τα πιάτα μας με φυτικές ίνες. Το Πίτυρο Bρώμης Fytro περιέχει διαλυτές φυτικές ίνες β- γλυκάνες που συμβάλλουν στη διατήρηση των φυσιολογικών επιπέδων χοληστερόλης στο αίμα.
  • Χρησιμοποιούμε Πίτυρο Bρώμης Fytro και για πανάρισμα.
  • Παρασκευάζουμε σπιτικές μπάρες δημητριακών με Νιφάδες Bρώμης Fytro
  • Παρασκευάζουμε μπιφτέκια από Κιμά Σόγιας Fytro. Έτσι αποφεύγουμε την κατανάλωση κόκκινου κρέατος ωστόσο λαμβάνουμε τις απαραίτητες για τον οργανισμό πρωτεΐνες.
  • Αντικαθιστούμε τα λευκά ζυμαρικά με Ζυμαρικά Fytro που περιέχουν αλεύρι σόγιας γιατί είναι πλούσια σε φυτικές πρωτεΐνες.
  • Ετοιμάζουμε σάλτσες με Μελάσα Fytro που είναι πηγή σιδήρου, ασβεστίου, μαγνησίου και καλίου.
  • Σε γλυκά παρασκευάσματα όπως κέικ ή κρέπες χρησιμοποιούμε Μαρμελάδες Fytro, γιατί εκτός από ολόκληρα κομμάτια φρούτων, περιέχουν φρουκτόζη.
  • Μαθαίνουμε να χρησιμοποιούμε Φρουκτόζη Fytro αντί για ζάχαρη για την παρασκευή κέικ και γλυκών.